3 aylık olduk kızlar emdiriyorum ayrıca günde 4 kere mama içiyoruz
Ama 500 gram almıs saglık ocagı hemsiresi bu cok az dedi cok canımı sıktı
Sütüm pek yok sürekli emziriyorum
Mamayı da öyle pek iştahlı yemiyo mamayı mı degistirsem bebelac gold kullanıyoruz sma mı alsam daha mı düzeni falan degisir bilemedim ki