Dilaraortacc ay aynı ben 🤣 bende o dünyaya gelmek istemedi biz istedik sen bebeksin diye sakinleştiriyordum. Bğyğk ihtimal diş sancıları. Çıkınca rahatlıyolar. Benim kızım gecede 3-4-5 kere uyanır ama hemen uyur. Diş zamanları 3te kalkıp 7de yattığını bilirim. Delirirmemek için zor tutuyodum kendimi. Şuanda da 9da uyur, 6.15 gibi uyanır. Çok zor oluyo sabahın kör vakti ya