dilarakilic Bebeklerinizi klimada yatırıyor musunuz? İzmirdeyiz ve şimdiden yaz geldi. Evin içi 28 dereceyi bulunca klima açtık. Şuan oda 24.2 derece nem %50. Doktora göre böyle olmalı ama klimada üşür hasta olur diye çok korkuyorum.
Siibell123 dilarakilic Bana göre 24 derece hava ile klimanın 24 derecesi aynı olmuyor. Klima açıldığında içersinin nemini de aldığı için daha serin yapıyor dikkat etmekte fayda var
BeyCan_aks dilarakilic Klima açıkken ben oğluma ince bir zıbın ayaklı pijamalardan giydiriyorum bir şey olmuyor şükür, oda ısısı da 22 derece Bebeğinize klima vurmadığı sürece bir şey olmaz inşallah
dilarakilic Siibell123 evet haklısınız. Termometre 24 gösteriyor ve tüm odaların kapısı açık o şekildeyiz. Bide üstüne vurmuyor tabii. Doktor 24 dereceyi geçmicek ev dedi çünkü yüzü dökmüştü oğlumun. Sıcaktan olmuş dedi :(
Siibell123 dilarakilic Geçmiş olsun .Benim bulunduğum yer serin şuan ama yazın mecburen ben de klima kullanacağım. Dediğiniz gibi klimadan uzak ve kapıyı çok kapatmadan kullanmak bir çözüm. Doktorunuz o şekilde uygun gördüyse iyi yapmışsınız. Ara ara ensesini ve vücuduna bakıp üşüyüp üşümediğini kontrol edebilirsiniz.