ElizEla_ Kızım 1 yasinda. Bu gece her mama verisimden sonra oluk oluk kustu böyle fiskirircasina. Doktora goturucez once buraya sormak istedim. Yasayan var mi? Sebebi ne olabilir ilk defa oluyor. Ne yapabilirim😔
_The_ANA_ ElizEla_ İshal de varsa salgına yakalanmış Hemen götürün bulantı kesici iğne yapıyorlar o durduruyor kusmayı Bol sıvı probiyotik damla toparlıyor hemen
Eftelya-29 İshal var mı ? Bu salgına yakalanmış olabilir doktor kusma için iğne yapsın birde ishal.olursa kaka testi yapsın bir çok sebeb olabilir korkmayın geçer inşallah
ElizEla_ Eftelya-29 ishal yok sadece kusma. Diger ikizi de kusmaya basladi sanirim midelerini usuttuler🥺
ElizEla_ _The_ANA_ sagolun ishal yok. Randevu aldim 11 de gidecegiz. İnsallah gecer hemen. İlk defa oldu ve diger ikizi de mamadan sonra fiskirircasina kustu. Dun disari cikmistik sanirim ruzgar carpti😔