Arkadaşlar merhabalar! Ben hastanede yatıyorum şu an meme küçültme ameliyatı oldum. Anestezi öncesi sırtıma takılan bantlar duruyor. Hemşire düğmesine basıyorum, gelen olmuyor. Ayağa kalkmam yasak. Sırtımdaki bantları unuttular mı, durmasının zararı olur mu? Uyuyamadım ayrıca, uykuya dalamıyorum.