Sultanim Merhaba anneler aptamil conformil mamasını kullananan var mı aranızda kızım kabız doktor önerdi.yararını ya da zararını gören var mı aranızda
Nazlicicegim Sultanim Biz kullandık çok gazlı bir bebeğim vardı bize gaz için önermişti doktorumuz ama hiçbir faydası olmadı. Ancak bu mama işi bebeğe bağlı her mama her bebekte aynı etkiyi yaratmıyor. Bize iyi gelmeyen size iyi gelebilir.
Muhammedd23 Sultanim hep kabızdık fitil kulak çöpü sürekli uğraşıyordum çok şükür similakla geçti içinde probiyotik var ona bağlıyorum
[silindi] Sultanim Aşırı gazlı ve huzursuzdu bebeğim normalde emiyor ama 2 aylık falandı hem emme aralığı açılsın hem de faydası olabilir diye doktor kontrolüyle günde bir kez başladık. Ben çok memnun kaldım rahatlattı bebeğimi. 4 ay 20 günlük bebeğim hala mama vereceğim zaman conformil veriyorum. Her bebekte her mama işe yaramıyor malesef Hipp combiotik de çok güzel onu da kullanmıştım ama Aptamil daha etkili olduğu için bununla devam ettim.
Sultanim Nazlicicegim aynen doğru söylüyosunuz.kabızlık için gttik sindirimi daha kolay dedi.oyüzden sordum
Nazlicicegim Asgmnnnkmm10 Bildiğim kadarıyla bütün aptamil mamalarının üzerinde nutricia yazıyor aptamil conformilse gaz ve kabızlık sorunu olan bebekler için öneriliyor.
Nazlicicegim Sultanim Mama gaz ve kabızlık sorunu olan bebeklere öneriliyor ama bizde bi etki olmadı benim kızım kolikti çok gazı vardı belki o yüzden yaramamış olabilir.
gulay_atmc [bilinmeyen] conformili biz de br süre gaz ve kabızlık sorunu için kullandık. çok faydasını gördüm düzenli kullanınca. bir sürü gaz damlası veriyordum gerek kalmadı sıkıntımızı çözdü. 4. ay gibi normal aptamile geçtim sindirim sorunlarımız bitince
Guldas Özel gaz ve kabızlık maması çok iyi geliyor. Ama sabredip 10 gün kullandıktan sonra çok faydasını göreceksiniz.
tczehra [bilinmeyen] ablamda kullandı conformil mamadan canım gerçekten çok iyi geliyor kabızlığa düzenli kullan anlayacaksın.