Gece gündüz uyumuyo zor uyutuyorum anne yanı beşikte yatağımın yanında yatırıyorum gözümün içine bakıyo gözlerini ovuşturuyo uykusu var kıpkırmızı ama uyumuyo ya bu saat oldu yok birde ben hareket ettikçe beni izliyor yatağa yattım yine beni izliyor vallahi kafayı yicem en son yan yatırdım artık beni görmesin belki uyur diye bu seferde inlemeye başladı ağlicak ama gücü yok artık o kadar yorulduki siz nasıl uyutuyorsunuz ? Bebekler uykuya geçsin diye bitkisel birşey vardı damla gibi ondan almayı düşünüyorum ama zararlımı dengesini bozar mı bilen anneler ne diyorsunuz 2 buçuk aylık