Merhaba bebeğim 4 aylık ve 2 gündür müthiş ağlıyor ve huzursuz ıkınarak ve çığlık çığlığa bi ağlama. Kakasını daha sık yapar normalde bi kez yaptı o da her zamanki gibi sıvıydı. Eğer kabıZsa illa sert mi yapması lazım ve tam yaptığı an her zamanki gibi pıtır pıtır yaptı o an da mı ıkınması gerekir kabızsa. Aşı olmuştu onun yan etkisi var mı böyle ya da başka bir ihtimal daha var mı