selinli korkmayın yaptırın❤️Ben 12 yıl önce yaptırdım çoookkk memnunum. İlk gün ağrım olmuştu. Asla dayanılmayacak bir ağrı değil 3 4 gün her gün azalarak bitmişti o ağrı. Sadece bir süre tam haturlayamıyorum ağır kaldıramazsınız. Bebeğiniz için yanınızda destekci biri olmalı.