Kızlar 47 günlük bebegim var geçen hafta gittiğimizde doktor artık uyandırma 3 3 buçuk saat uyusun demişti dün gece neredeyse hiç uyumadı sabahta öyle bugün akşam 9 buçuk gibi uyudu 3 e 10 kala kalktı bende alarm kurmamistim kendi kalkıyor diye ay vicdan azabı çekiyorum şuan birşey olurmukii