Duygu1403 Kızlar selam manisada yaşıyoruz ve çok bunaltıcı sıcakları oluyor. 26-28 hatta 30 Derece olan gecelerde bebeklerimizi nasıl giydirilmeliyiz.?
Busel Duygu1403 benim evin ısısıda öyle kısa kollu zibin altına patikli alt giydiriyorum üstünü örtmüyorum. Yattigimiz oda suan 29 derece bebeğim 1 Ay 4 günlük erkek bebek. Böyle daga rahat ve terlemeden uyuyor
Tubagrsf Busel 29 derece çok yüksek değil mi benim bebeğim martta doğdu oda sıcaklığı en fazla 24 dereceydi çok yüksek bir sıcaklık o
Busel Tubagrsf evin kendi sıcaklığı o yapabilecek biseyim yokki yakıp kendim o dereceye getirmiyorum sonucta
Mkelebegi05 Duygu1403 3 yaş asla ve asla hiç pijama giymiyorlar yeni huy bu arada bu sadece don ve atlet üsünüde örtsen açiyorlar İstanbul’da yaşiyoruz pencereler kapali havalar geceleri serin ama 2 aydir öyle uyuyorlar