Bal_bubu bakın yazdığımı anlamamışsınız sütüm az ve 4 aydır zaten mama veriyorum sığ düşünceli biri asla değilim hipp,similac,sma,aptamil,herobaby denedim oğlum en son similacı sevdi ve biraz araştırınca ondan da ürktüm mamayı da kesmedim ama oğlum şu an içmiyor hiçbir şekilde evde bişeyler yapıyorum bunlarda doyurucu olmuyor benim sütüm de zaten yetmiyor ben mamaya sağlıksız demiyorum hepsinin içeriği saibeli ne yapmam lazım diyorum