Lulemom Elisatrgt evde tek kat yarım kollu zıbın. Altına şort. Dışarda duruma göre askılı zıbın üstüne kısa kollu ve şort. Bazende zıbınsız direk kıyafet giydiriyorum. Havanın durumuna göre yani.
Mrysmg Elisatrgt ben hala uzun kol giydiriyorum serinlikler bitmedi henüz istanbulda. 5 sıfır kol var 5 uzun kol ama yarım kolda şart. Yazda olsa serinlik olduğu zamanlar oluyor o yüzden hepsinden 5 er tane almayi uygun buluyorum kendi yöntemimde
jd16 Elisatrgt olmadı şimdiye kadar ama benmi bebeğim kollarını yukarı kaldırıp uyur genelde. Pijamasının içinde de askılı zıbın var.
nurze01 Biz 2. Ayı bitirdik. Uzun kollu zıbın alt pijama giydiriyorum. Akşama doğru serinlik olursa da bir yelek giydiriyorum. İstanbuldayım. Bence hala havalar hafif serin 🥰