gmzeruya geç uyandığında iki öğün , erken uyandığında 3 öğün yiyor. Kahvaltıda omlet , domates salatalık bal tereyağı yarım dilim buğday ekmeği yiyor. Akşam da ne varsa onu yiyor :) bazen öğlenleri çorba yapıyorum koyu bi çorba oluyor genelde içinde kıyma oluyor. Bu şekilde yani :)