Mathilda22 doktor ne diyor. Benim kızım da 7. Ayında 7 kiloydu. 9 aylık oldu tam hatırlamıyorum ama yine 7 küsür kilolardaydı. Persentili en alt sınırına gelmişti. Doktor raporlu mama başlattı, bize iyi geldi o 6-7 ay kullandık baya toparladı. Yani kilo önemli değil sağlıklı olsun yeter diyoruz ama öyle olmuyo. Belli bi kilo düşüklüğü beyin gelişimini de etkiliyomuş. Bende sonradan öğrendim. İstersen bi doktora götür danış