alintugce34 hahaha😂😂 yok kız yap bak valla gerçekten atak matak olsa da kardeş kardeşe çooookkkkkkk güzeller maşallah diyeyim 😍 Büyük oğlum kardeşini oynatiyo ediyo zaten o ne yapsa küçükte ona kıkır kıkır gülüp duruyo 😂😂 Bu arada büyüğüm 4 yaş 4 aylık küçüğüm de 2 gün sonra 1 yaşında 🥳🥳 ya o kadar tatlılar ki büyük oğlum diyo anne ben kardeşimi oynatayim sen uyu biraz ❤️ yada ben bakayım sen işlerini yap diyo 🤗 Şimdi büyüğü okula yollicam Eylül de aman Allahım abisi gelene kadar küçüğüm beni yer bitirir 🤣🤣🤣 öyle düşkün ki sabah küçük önce uyanıyo Allah’ım dua ediyorum abisi biran evvel uyansın diye çünkü o uyaninca o mızmız çocuk gidiyo yerine yüzünde güller açan çocuk geliyo hemen susuyo onunla oynuyo ediyo gülüyo bazen uyandiriyoz abisini🤫 🤣🤣 hadi abinin odaya gidelim mi diyorum koşarak geliyo 😂😂 beni bitiriyolar ❤️❤️ o yüzden kardeş yap canım gerçekten çok çok güzeller 🥰