Hanımlar Nasipse bayramda eşimle bıraktıracağız ama memede hep uyuyordu geri uykuya nasıl döndürdünüz bana ayağında salla diyorlar ama bence o da alışkanlık yapar 25 aylık oldu ben kitap okuyup birşeyler içirip sırtını okşayıp falan diye düşündüm tabi krizleri gecincede gece uyanınca ne yapmam gerek bilemedim normalde emer döner şimdi ne yapmalı uyanırsa birde kaç güne uykuları normale döner?Yani bu ağlama krizler kaç güne azalıyor tecrübeli anneler fikirlerini yaptıklarını yazabilir mi?