berencimmom Sevgili anneler kızım 2.5 aylık memede en başından beri kalma süresi çok kısa idi .Şuan maksimum 5 dakika göğsümde kalıyor . hali ile kilomuz biraz geriden geliyor .Bu neden olur ve neler yapabilirim ?
Mrvak berencimmom biberon denediniz mi hiç sağıp verseniz sütünüzü bizim de öyleydi süt az gelince bebek bırakmak ister dedi doktorumuz sağıp verdikçe hem sütüm arttı hem de kilosu toparladı
Sonikiuc berencimmom bu süreçte biberona sarilmayin sakın. Meme reddi olabilir. Mama veyasagilmis sut verecekseniz kasik kullanın. Kasik biberonlar var onlarda olabilir. E bebekte anne sütü kaşığı diye geciyor fiyati çok uygun ama internet satışı vardı sadece en son. Kısa etmesinin sebebini bulmaya çalışın. Belki çok sık emziriyorsunuzdur ya da uyanırken ve uyurken emziriyorsunuzdur.
berencimmom Mrvak bu 2 gündür öyle yapıyorum canım ama biberona alışıp beni bırakır diye korkuyorum , o sebepten çokta vermek istemiyorum .siz bu süreci nasıl yürüttünüz ?
Mrvak berencimmom emzirdim bıraktığı an sağıp biberonu verdim ikisini aynı anda kullanınca ikisini de bırakmadı şükür idare ettik 1 ay sonra da sütüm iyice arttı ve sadece emzirerek devam ettm inşallah size de faydası olur 🥰🩵🩵
berencimmom Mrvak bunu deneyeyim inşaAllah çok teşekkür ederim .Emme süreleriniz nasıl şimdi ? Kaç aylıksınız birde