Oğlum Ekimde 4 yaşına girecek.Bu yıl ilk kez okula gidecek.Özel yerler 3 binden falan başlıyor bizim için imkansız.Devletin anaokulları 4 yaştan itibaren alıyor galiba değil mi?Devlet anaokullarına başvuru ne zaman oluyor nasıl memnun olan var mı?Birde biz İstanbul Sancaktepede ikamet ediyoruz.Burada belediyeye ait kreş var.1150₺ gibi cüzi bir rakama.Gidip gördük beğendik.Fakat çok rağbet var kura ile seçilecekmiş yani şansımız düşük.Bu civarda başka okul önerisi olan varsa gelin konuşalkm fikir alışverişinde bulunalım 🌸☺️