Esmaky Kizlar sabahlri kahvalti olrk bebe biskvsi,devam sutu,pekmez,yumurta s.,tereyagi karstrp veriyorm ogluma farkli olrk ne katablrm 8 aylk olucaz
PelinKaraca Esmaky canım kızım dokuz aylık. Kendimiz yer gibi yaptırıyorum ona da kahvaltı. Her şeyi karıştırıp bulamaç gibi vermiyorum. Her şeyden lokma olarak veriyorum yanına ıhlamurla.
Mucizem_06 PelinKaraca ya mesela ne verıyosumuz benım oglumda bızım yedıklerımızden istiyo ama mesela dr bana bı makale verdi zeytinı bi yasından önce vermyin tuz barındırıyo yazmış hatta ben hasta diye ıhlamur verdım ona bile kızdı ne zararı olabılırkı anlamıyorum
PelinKaraca Esmaky dediğim gibi karıştırmıyorum. Bi lokma yumurta ekmek. Peynir pekmez salatalık tereyağ kahvaltıda ne varsa kendim yer gibi veriyorum ona da
PelinKaraca Esmaky rica ederim. Bence sizde öyle verin hem sizinle yemeğe alışır beraber yaparsınız kahvaltı cidden zevkli oluyo 😀
Emineeeeee PelinKaraca Hep öyle mi verdiniz 😊 bizde yeni başladık ek gıdaya yumurta sarısı veriyorum şimdilik
HanDerin PelinKaraca biz yeni 8 aylık olduk dişi olmadığı için hepsini karıştırarak verdim hep şimdi ayrı ayrı deneyeceğim işin zor kısmı hiç dişimiz yok🙈☺️
PelinKaraca Emineeeeee evet 6 aylıkken başladım ek gıdaya. Başladıktan beri öyle devam ediyoruz. Hem her şeyin tadını almış oluyor hem de yutmayı çiğnemeyi öğrenio 😊
Emineeeeee PelinKaraca bende öyle yapıyorum kahvaltıda ağzında ımm ımm yaparak yiyor 😃 güzel ve şirin oluyor sebze püreleriyle arası yok ama yumurtayı sevdi
HanDerin PelinKaraca kayınvalidem ishal olur fazlası diyor ben prinç unu pişiriyordum ıhlamur ile siz kaç cc içiriyorsunuz