23ygmur şu an ben de bu aşamadayım azaltayim dedim iyice düşkün oldu sabır taşı aldı eşim aktarda fayda vermedi yine emdi o ağladı ben ağladım.sonra yine devam ettim şimdi annemlere geldim bu sefer sabır tasini ruj versiyonunu yapmışlar onu aldım bakalm çok zor geçiyor benim için ağrı sızı bir yana bi de beni istemiyor trip atıyor 😔7 aylık hamileyim 23 aylık bebeğimle mücadele ediyrm. Hepimize kolaylık diliyorum