Kızlar iki gün sonra 5. Ayımıza gireceğiz sadece anne sütü ile besleniyor bebeğim fakat artık sütüm yetmiyor doymuyor ,olduğum yerden kaynaklı bi doktorumuz yok mama vermeyi düşünüyorum nasıl bir başlangıç yapalım bilgisi olan var mı yardımcı olursanız sevinirim