ipek2901 Ben bugün grip oldum 2 gündür boğazlarım kuruyordu ağrır gibiydi ama bilemedim grip olacağımı 😪 bebeğim yarın 2 aylık olcak 1 haftan fazladır hırıltısı var genizlerinden geliyor sanırım balgam serumla temizliyoruz burnunu ama bir türlü geçmedi hırıltı, 2 3 gündür burnu tıkanmaya başladı öksürüyor bazen çok sık değil günde 2 3 kere falan, şu 3 gündür uyuyamıyor gündüzleri, memede uyurdu artık memede bile uyumuyo ne yapcam bilmiyorum maske takıyorum ben evde ellerimi daha sık yıkamaya başladım acaba bebeğimde grip olmuş olabilir mi? Hırıltısı geçti mi bebeğinizin geçmiş olsun 🙏🏻