Azraberen bebeğiniz için en iyisini siz bilirsiniz ancak bebe bisküvisi salt şeker onun yerine normal bizim yediğimiz yemeklerden yedirin bence. Benim kızım ek gıda başlangıcında yapıyordum irmikli filan yemiyordu. 7. Ay itibariyle kendimize ne yaptıysam onun tabağına da onu koydum. Çok şükür 9 ay bitti şu an güzel yer. Bizle sofraya oturur çorbası pilavı sulu yemeği hepsini azar azar miğdesinin doyacağı kadar yer. Tavuk sote yapın mesela patatesli az salçalı sulu ezip verin, yeşil mercimek yapın taneli de yer 1 yaşında , onun harici fırında sebze yemeği, yoğurtlu makarna, tarhana ve tavuk suyu çorbası, sabahları menemen deneyin sarısını haşlama şekilde yemiyorsa. Kızıma yedirdiklerimi yazdım genel olarak biz ne yiyorsak onu veriyorum. Umarım minnoşta alışır, sağlıklı günler🪷