Asmrra1 ilk aylardaki gibi bir kilo alımı beklememek lazım bu aylar ve sonrasında. Kilo alımı durma noktasında oluyor neredeyse.
Yemek seçiciliği var ise; mesela pütürlü yemiyorsa, kabuklu yemiyorsa (bakliyat), sürekli sıvı tüketmek istiyorsa bu bir davranış bozukluğu sayılıyor, bununla ilgili doktora danışabilirsiniz.
Böyle bi sorun yok ise yediği kadarı yetiyordur emin olun. Sağlığı yerindeyse kilosuna takılmayın derim.😊