Hacerkk bizde de vardı sürekli nemlendirmeniz lazım baştan aşağı,bizde kortizonlu krem kullandık geçti yine arada çıkıyor kremi sürünce geçiyor çamaşırlarına bir süre yumuşatıcı kullanmayın kokulardan tozdan bir süre uzak dursun duş süresini azaltmaya çalışın duşta kese sünger vs kullanmayın ben la Roche posayın yıkama jelini aldım saçları için de sebamed bize çok iyi geliyor nemlendiricisi de bu marka biraz pahalı ama iyi geliyor