Benguu_72 9 ay 9 günlük kabız oldu ağlıyor yapmaya çalışıyor yapamıyor napıcam bilmiyorum maf oldu ağlamaktan ne yapmak lazım
Minikminicik Benguu_72 oralac şurup var günde 3defa veriyorum rahat yapıyor kızım. Geçmiş olsun.Zeytinyagi varsa 1tatli kaşığı verin karnına masaj yapablirsiniz.kizim çok çekti 1yil boyunca o acıyı anlıyorum
gencmom_ Benguu_72 valla doktora danışın ama ben doğal zeytinyağ biliyorum bide beyaz sabun tabi doktora sorup hareket edin
Mlsa1 Benguu_72 zeytinyağını biraz ısıtın asidi çıksın daha sonra ılıyınca kulak çöpüyle hafif masaj yapar gibi poposuna sürün yada çay kaşığıyla 1-2 damla verin ama asidini çıkarın yağın(fitili mantıklı bulmuyorum) 😘
yusufiannesi Benguu_72 ben genelde birkaç gün yapmayınca veya zorlanınca kuru kayısıyı sıcak suda biraz bekletip içine yoğurt bebe bisküvisi ceviz ekleyip blenderdan geçiriyorum o gün mutlaka yapıyor armutta iyi geliyor benim bebeğim de 9 aylık
oykununannesiii09 Şu an icin cok huzursuzsa yapmasi icin fitil kullanabilirsin. Doktoruna sorarak tabi.Bizde surekli kabiz oluyoruz kabiz mamalari hazirliyorum en son care surup kullaniyoruz.
Miranalimom Benguu_72 kaysi yada kaysi suyu kaynat ver cok iyi gelir . Duphalac diye bi surup var doktora danisip alabilirsiniz baya iyi
Karaadas Benguu_72 en mantıklısı ilk başta doğal çözümler kuru kayısıyı bi bardak suya 3-4 tane koyun biraz bekleyin kayısı şişsin suyunuda içirin kayısıyıda yedirin be kadar yiyebilirse günde bi kere 2 gün falan deneyin olmazsa başka çözüm arayın ama etkili bi yöntemdir
Asym33 Benguu_72 Kayısı kaynatıp suyunu icirebilirsin ama bence popoya zeytinyağı felan sürüp uyarma bu çok yanlış mis sonra vücut ona alışıp hep uyarilmak isteyebiliyrmus