Bebeğim 6.ayını bitirdi ilk 3 haftadan sonra kolik olduğunu öğrendik ve sadece hamakşa ayakta sallayarak uyuyordu şimdide hala bu şekilde ve işin kötüsü şuan sadece ayakta sallayarak uyuyor ve ayaktan indirdiğin an uyanıyor şu saat oldu hala 7 den beridir 4 kez ayagımdan indirdim 4 kez uyandı şuan hala ayagımda ben ne yapacagım artık ayaklarımı hissetmiyorum pış pış yöntemini denedim yapamadım çünkü artan ve sinir krizine dönüşen bir şekilde ağlamaları artıyor çoooook yorgunum çoooook 🥺