rukiye-02 Ben dün doğum yaptım sezeryan ile eve geldik bugün banyo yapabilirsin dediler yaptım sütüm çok az gelir gibi oldu ama göğüs ucum hiç yok kızım da tutmuyor silikon başlık aldım pompa da var ama göğüs ucum çıkmıyor siz ne yaptınız bu durumda 😥
Htlpyrk rukiye-02 ben degil ama ablam 3ay silikon ucla emzirdi bebegini. Internette silikonu gogsune nasil yerlestirebileceginin videolari var. Izle silikon ucla emzir. Bebisin sutten mahrum kalmasin. Olmadi sag kasikla ver veya kataterle serce parmaginla destekleyerek. Saglikla buyusun insallah bebisin:)
Bircicekbirbocekannesi rukiye-02 şırınga ile göğüs ucu çıkarma diye bi araştır netten. Videoları var. Benim işime yaradı umarım sizede yarar. Silikon ucla emzirmek biraz zor oluyor çünkü.
Aysaras Şırıngayı kes arka tarafındaki cubuğu kestiğin tarafa takıp göğüs ucunu çek biraz bekle sonra cıkartıp direk bebeğin ağzına ver göğüs ucunu
K-D-R Hayırlı olsun bebeğin, bulunduğun şehirde hastanede emzirme polikliniği varsa yardımcı olurlar mutlaka ihmal etme, bol sütlü günler