Benim bebeğim 20 günlükte 5 ay boyunca sürdü bu dediğimi yaptım en sonunda oyle geçti çok Nalet illet bisey bnde hergun ağlıyorum çocuğum yara bere içindeydi çok şükür geçti bitti kaynanmlar ben lohusayken bize bulastirdi çok çektim çok cok agladim simdi aklıma gelince sinirim bozuluyo bide uyuz olmuslar bizden gizliyorlar soylemiyorlar vicdansızlar neler çektim