Gezginprenses Bebekpak eşim bi kaç kişi vardı diyo , çıkarmakta zorluk çekiyor 😂 hayırlı olsun bu arada 😊
Ebrumarbling Kbraorhnyrn bizde iki doğu gorevimizi mazidaginda yapti 6 yilimizi gecirdik orda 4 yil oldu ankaradayiz ama biz ozluyoruz mardini
Kbraorhnyrn Ebrumarbling iyiki burası dedim şükrettim bizde merkezde 5 sene kalcaz 2.senemizdeyiz 4 seneye düşecekmis bakalım bekliyoruz
GizemKaan Esralya Bennnn 🤦🏻♀️ Mersinliyim. Tayinimiz İstanbul’a çıktı 2 yıldır buradayız ve gitmek istiyoruz. O da imkansız galiba🤦🏻♀️