Merhaba arkadaslar size bir sey danismak istiyorum kizim 29 gunluk bu aralar agir bir oisik geciriyor ben de her alt degisiminde sudocrem suruyorum yalniz dudaklarin ic kisminda krem kaliyor kati kivamli da oldugu icin temizleyemiyorum banyo yaparken yikadim ama yine de tam olarak gecmedi. Korkuyorum oraya bir zarari olur mu?