Meyve
Bizde 2,5 aylıkken yaptırdık bizim sürecimiz çok kolay ve hiç huysuzlanmadan atlatmistik çok skur iki tane krem alerji damlasi antibiyotik carpol yazmıştı doktor ama ben birtek kremleri ve alerji damlasını kullandım carpol kullanmaya hiç gerek bile olmamıştı mutlaka karton bardak koy beze sürtmesin ben öyle yapmıştım canı hiç acımadı o yüzdende kantoron yağı da çok iyi geliyor 3 günden sonra banyo yaptırmaya baslamistik kovaya tuzlu su ayarliyorduk 10 dkika içine oturtuyrduk 3 gün boyunca yaptık çok çabuk iyilestrdi