Merhabalar zaten doğduğundan beri kendi uyumaya alıştırmıştım saatleri çok şaşıyordu kendi uyumak istemiyordu emzik için uyanıyordu vs derken eğitime başladım kendi odasına geçirdim bebeğim 16 aylık ama 2 gündür yemeden içmeden kesildim çok üzülüyorum onsuz uykuya dalamıyorum ama eşimlede 16 aydır ayrı uyuyoruz ikiis arasında bir seçim yapmak zorunda kalıyorum sonrası içinde ya büyüyünce ayıramazsam diye çok korkuyorum ayırdım ama çok zor durumdayım sürekli ağlıyorum ne yapmalıyım sizce