Kızlar cuma direksiyon sınavım olacak çok stresliyim ya. Ders ve sınav içinde 1 ay geçti unutum herseyi nasıl yapacam ya 😑😑😑 kesinlikle kalmak istemiyorum ya. Eşimde çalışıyor fazla gösteremiyor arabayı. En çok korktuğum stop etmek ve debriyaj bırakınca ya araba stop ediyor ve paralel parkı dan çok korkuyorum yaaa. Bana dua edin lütfen ve tavsiyeniz nedir🥺🥺🥺🥺