Arkadaşlar oğlum 21 ayını bitirdi, temmuzda memeden kesicem. Sadece öğle uykusu ve gece uykusundan önce emiyor ve emerek uyumuyor. Birde sabaha karşı kalkıp emiyor. Ben çok zorda kalmadıkça memeye birşey sürerek vs bıraktırmak istemiyorum. Oğluma anlatıyorum süt bitiyor artık daha az meme olacak sonrada bitecek diye tamam olur diyor yatağına yatıyor emziğini alıyor ama bir süre sonra anne meme diye ağlıyor yine anlatmaya çalışınca çok ağlıyor. Bu süreçte neler yapmam lazım, bu tarz bıraktıran varmı aranızda?