DrkAyz şuan büyük ama bebekkende ben hiç kalın giydirmedm terletirsek hasta olur ben sadece kışın kendimden bi kat fazla giydirdim onun harıcı yazın sıcakda bezle durdugu bile oldu çnkü hava zaten sıcak terliyor belli iki kat ben duramazken bebek nasıl dursun isilik olur her yeri dediğim gibi sıcak olan bir yerde bebek üşümez terler bugun bir bebek gördüm 2 aylık falandır kafasında bere iki kat vardı üstünde bizim çocuklar askılı şortla terlediler ben güneşten gezemeden eve kaçtim bence sıcak havada normal giydirelim bu kadar sıkarsak hasta olabilirler soğugu sıcagı hissetmeliler bence