Kayınvalidem kızına gitti aynı apartmadayız bu arada kaynanamla neyse kaynanamın evinde yemek yedik çay falan derken bulaşık makinesini çalıştırıp eve inecektim makine tableti bitmişti bende normal bulaşık deterjanı koydum biraz biraz da çamaşır suyu😅sonra olanlar olmuş. Az önce kayınpederim foto attı makineden köpükler ve sular taşmış biraz, makşnenin içinde köpük partisi var adeta. Ben ne yapıcam şimdi nasıl kurtulucam köpüklerden