Ankarada ki sevgili anneler
Asla ama asla bu adama sünnete gitmeyin cumartesi sünnet oldu sözde oğlum pazar gününden itibaren günde 2 kez kanama sebebiyle hergun kliniğe gidiyoruz. 10dk önce geldik eve yine! Kendisi b kez sünnete geldi b kez bandaj çıkardı daha sonra yok adam! Hergun asistanlarjyla muhatap oluyoruz hergun hocam size bilgi vercek diyolar! Hergun 2 kez oğlum o masada ağlıyor artık ailecek bıktık! Sürekli bandaj degstikleri için başka Dr a getirmeye kıyamıyorum canı acicak tekrar diye. Mideme kramplar giriyor artık nefes alamıyorum stresten çok kötü durumdayız