Merhaba. İstanbul’dan Bayburt’a taşınacağız. Fiyat bilgisi, şirket önerisi istiyorum. 1105 km diyor bulunduğum yere :( Eşyalarıma zarar vermeden, en titiz, eşyaları güzel paketleyebilecek bir şirket olsun istiyorum. Hani şu nakliye videolarında olduğu gibi temiz kutularla gelip eşyaları kutulara koyup taşıyorlar vs. Öyle bir şey mümkün olabiliyor mu? Her eşyayı kendileri toplayabiliyorlar merak ediyorum. Ya da toplamaya girişmedikleri nereler var merak ediyorum. İlk taşınmam. Deneyimsizim. Nelere dikkat edilmeli, nasıl yapılmalı, nasıl gerçekleşmeli fikirlerine çok açığım. Daha ev -mümkünse lojman- bakılacak, tadir tamilat boya yapılacak, nakliye olacak. 2 ufak bebeyle önümüzdeki 2 ay çok korkutucu geliyor gözüme. Şimdiden teşekkür ederim