Bebeğim 8,5 aylık ve ben işe başlayacağım fakat kızım bana aşırı düşkün özellikle son zamanlarda daha da fazlalaştı bu durum kucağımdan yere koyduğum anda kıyamet kopuyor. İşe nasıl gideceğim? Ek gıdayı reddediyor sadece anne sütü alıyor nasıl besleyeceğim? Bu konuda tecrübeli annelerin görüşlerine çok ihtiyacım var çok endişeliyim 😞