Arkadaşlar benim çok ciddi bi genel anestezi korkum var uyanamama korkum var biliyorum çok saçma ama çok şiddetli korkuyorum bunun için ilk doğumumu spinal yaptım. Şimdi ise yine yaklasık 10 haftalık hamileyim ama saglıksız gebelik kalp atısı yok o yüzden doktor kürtaj diyor. Ama kürtaj da ise sedasyon yani uyutma anestezisi verilecek ben bunu istemiyorum çok ciddi korkuyorum. Sormak istediğim şey ise şu; spinal olmuş biri sedasyon alırsa spinal de bişey olmadıysa onda da olmaz diye kendimi rahatlatmaya çalısıyorum . Lütfen bana yardımcı olun spinal mi daha yüksek birşey sedasyon mu? Bu şekilde artık bekleyerek beni zehirleyecek cünkü