Adamira Merhaba , Bu hafta kızım için haftamın 5 gunu tam zamanlı bakıcımız başladı, sıgorta da yapacagız E devlet den yapılabııyor mı yoksa ssk ya mı gıtmek gerekıyor bılgısı olan yazabılır mı çok rca etsem , e devlet de göremedım böyle bir seçenek ama ..