MemduhASAF hiçbir şey yapmana gerek yok daha doğrusu ben bir şey yapmadım benim bebeğimin de çok fazla çıkıktı parmak ucu kadardı hatta kayınvalidem inatla para bantlamayı falan teklif etti ama kesinlikle yaptırmadım. Elinle dokunduğun zaman içeri doğru gidiyorsa eğer kendiliğinden zamanla geçecektir bizde 3 buçuk ayda geçti