deniz_s kizlar biz erzurumu yazdik en basa esimin memleketi trabzon yakin diye de calisma sistemi cok kotuymus dogru mu ya insallah gelmez diyorum artik 🥹
Ecivicivokkeee deniz_s merhabalar biz de yazdık ama neden böyle dediniz bir üzüldüm çalışma sisteminin kötü yanı neymiş tam olarak 🤦🏼♀️
prensannesi_2 deniz_s benimde eşim trabzonlu yakın diye bizde erzurumu yazdık ama çalışma şartları hep iyi diye duyduk hiç kötüleyen olmadı sadce bir ilçesi kötü o kadar mış postu okurken ben mi açtım diye affalladım bi an😀😀😀
Mamaftma Erzurum Horasan iyi fena değil . Aslında deprem öncesi çok güzel sisteme geçmişlerdi 1artı1 sonra deprem olunca …