kivitoannesii siz bunu buraya yazıp moralinizi bozmak mı istiyorsunuz anlamadım. Sonra size az gibi falan yazıyor birileri. B una doktor karar verir. Her bebeğin gelişimi aynı değil genetik gçfaktörleri de düşünün anası babası sırık gibi olanların bebeği daha uzun oluyor. Çok normal değil mi. Ya da anası babası uzun nebeği minuom doğan da oluyor. Benim annem minyom bebekmiş mesal ananem de dedem de uzundu. Yani 7 kuşak bile fark ediyor genetikte. Siz bunları doktora sorun buradaki insanlarla kıyaslamayın tribe girersiniz