Merhaba anneler uyku eğitimi alıp memnun kalan varmı mı aranızda biz 5 aylıkken almıştık şuan eski haline döndü resmen kendi kendine uyumuyor 7 aylık olduk ne düzen ne bisey 40 dakikada uyanıyor bu nasıl iştir yahu bebekleri nasıl uyutuyorsunuz lütfen 🙏 acil destek olun