Yagmur988 reflu yatagi var ama yinede goze alamiyorum besikte vermeyi bide gazini cikarmazsam gazla birlikte kusar diye cok korkuyorum dun gece 12 de bez degisimi yaptim biraz kucagimda mayistirip maamasini yedirdim normalde 60 cc veriridim geceleri kusmasin diye bu gece gunduz verdig8m gibi 90 verdim ve sabah 4 de uyandi o zamanda bi 90 verip yatirdim 7 de kalktık buda guzel bence en azindan deliksiz 4 saat uyudu