Kizlar iyi akşamlar bebeğim Dünden beri Dün akşamdan beri Ağlama krizi geçiriyor denizleri tıkalı burnu tıkalı serum fizyolojikle açmaya çalıştık ama serum fizyolojik ile açtıktan sonra çok büyük korku oldu çocuğun bizden korkmaya başladı bugün doktoruna götürdük afif bir boğazlı kızarık dedi soğuk algınlığı dedi bitkisel bir İlaç yazdı bunu kullanın dedi burnumu dedi temizleyin dedi ama biz burnunu temizlerken aşırı derecede korkuyor ağlıyor böyle katılır gibi oluyor Bebeğim bu arada 10,5 aylık 9 aydır ilk defa bu kadar ağladığını gördüm Hele bugün sürekli ağladı sürekli hiç susmadı olmuyor burun temizlettirmiyor ne yapacağımızı şaşırdık başına gelen var mı Ne yapabilirim bu anlık bir şey mi bu kadar Ağlama neyin nesi artık o kadar çok üzülmeye başladım ki bende oturdum deli gibi ağlıyorum hic susmuyor içli içli bebegimin gozleri sisti aglamaktan napcagimi sasiridm tekim esim iste ailem sehir disinda Allahim nolur bebegime dua edin iyi olsun w gundur ne yiyor ne uyuyor sadece agliyor burunlari dolu bizden korkuyo burnunu temizliyoruz diye altini acmaya çalışıyorum yatirmaya korkuyo icim yanio boyle yaoinca