Berivan58 Merhabalar 3 buçuk aylık bebeğim kendi kendini kucağımızda oturtuyor kalkıyor bir sakıncası olur mu. Ben yaztırdıkç kucağımda oturtuyor ilk çocuğum tecrübesizim
AliAreninAnnesi Berivan58 2 gün sonra 4 aylık olucaz bende 3 buçuk aylıkken hafif hafif günde bir kaç kez oturtmaya başlamıştım. Şimdi asla yatmak istemiyor sürekli oturmak istiyor bende elimden geldiğince çok yormadan destekli oturtuyorum 😊
mavikelebek_ Berivan58 çok uzun süreli olmayacak 10 dakikayı geçmeyecek şekilde oturtmanozda bir sakınca yok eğer bebeğin de çabası varsa tabi
MinikPandam_ Biz 4 ay gibi oturtmaya başladık kucakta. Sonra yastiklarla destekleyip çok yormadan koltuğa oturttuk azar azar.